Zonnet email instellingen voor Outlook

Zonnet Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Zonnet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Zonnet mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110

Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Zonnet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Hoe kan ik wachtwoord terug vinden of wijzigen ? en hoe dit emailadres weer in OUTLOOK plaatsenen activeren ?

    1 week geleden
  • Ik heb een probleem met mijn 'versatel.nl' mail. Na de overgang qua server naar zonnet voor de mail is mijn Outlook niet meer tot het zenden van mijn masil mogelijk. De smtp-server is niety correct in te vullen . Alles loopt spaak. Hulp gevraagd aub. vandaar dat ik via mijn gmail account mail zend.

    3 weken geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de in- uitgaande mails werken niet. Wat kan het probleem zijn?

    2 maanden geleden
  • Sinds vorige week kan ik geen mail meer versturen! Heb alles geprobeerd. Krjg telefonisch ook geen respons.

    4 maanden geleden
  • kan geen uitgaande mail versturen, sins ik moest gaan betalen lukt dat niet meer

    4 maanden geleden
  • Ik zal het goede werk van de heer Freeman Grant blijven aankondigen, hij is een accountmanager voor binaire handel, ik heb verschillende keren verloren in de binaire handel in andere bedrijven, daarna zag ik hier en daar verschillende berichten over betrouwbare strategie├źn, maar het bleek allemaal verlies zijn. Tot ik meneer Freeman Grant ontmoette en ik 100% winst maak. Honesty Grant is een echte accountmanager. Probeer hem gewoon eens, als je wilt investeren in binaire opties, als je wilt glimlachen als nooit tevoren, sluit je nu aan bij mij om tot de heiligen te behoren. DM hem nu op Whatsapp-- + 1- (450) 231-4925 met de minimale investering en verdien uw winst met uren tijd .......

    4 maanden geleden
  • Kon tot een week of 2 geleden alle mail ontvangen en versturen nu lukt ineens het versturen niet meer alle instellingen staan goed en hetzelfde als hier voor wat kan ik doen

    4 maanden geleden
  • ik ben mijn wachtwoord van dragoon@zonnet.nl vergeten en kan daardoor niet meer inloggen Graag hulp bij het herstellen

    5 maanden geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de uitgaande mails werken niet. Wat kan het probleem zijn? app: microsoft 10 Mail. internet provider: Ziggo (heb ook uitgaande mail server van geprobeerd)

    5 maanden geleden
  • Ik krijg geen e-mail meer binnen. In een poging om op webmail in te loggen is mijn wachtwoord ge-reset. Het nieuwe wachtwoord is verzonden naar mijn zonnet mail, die ik dus niet meer kan zien. De zonnet helpdesk reageert niet.

    6 maanden geleden