Zonnet email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Zonnet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Zonnet mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110

Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Zonnet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Ik zal het goede werk van de heer Freeman Grant blijven aankondigen, hij is een accountmanager voor binaire handel, ik heb verschillende keren verloren in de binaire handel in andere bedrijven, daarna zag ik hier en daar verschillende berichten over betrouwbare strategie├źn, maar het bleek allemaal verlies zijn. Tot ik meneer Freeman Grant ontmoette en ik 100% winst maak. Honesty Grant is een echte accountmanager. Probeer hem gewoon eens, als je wilt investeren in binaire opties, als je wilt glimlachen als nooit tevoren, sluit je nu aan bij mij om tot de heiligen te behoren. DM hem nu op Whatsapp-- + 1- (450) 231-4925 met de minimale investering en verdien uw winst met uren tijd .......

    6 dagen geleden
  • Kon tot een week of 2 geleden alle mail ontvangen en versturen nu lukt ineens het versturen niet meer alle instellingen staan goed en hetzelfde als hier voor wat kan ik doen

    1 week geleden
  • ik ben mijn wachtwoord van dragoon@zonnet.nl vergeten en kan daardoor niet meer inloggen Graag hulp bij het herstellen

    1 week geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de uitgaande mails werken niet. Wat kan het probleem zijn? app: microsoft 10 Mail. internet provider: Ziggo (heb ook uitgaande mail server van geprobeerd)

    3 weken geleden
  • Ik krijg geen e-mail meer binnen. In een poging om op webmail in te loggen is mijn wachtwoord ge-reset. Het nieuwe wachtwoord is verzonden naar mijn zonnet mail, die ik dus niet meer kan zien. De zonnet helpdesk reageert niet.

    1 maand geleden
  • Ik ben al heel lang Zonnet klant en wil dat blijven met behoud van mijn emailadres. Ik heb al aangegeven hiervoor vanaf volgend jaar te gaan betalen. Helaas moest ik na een crash van de oude een nieuwe PC kopen en alles opnieuw installeren. Harde schijf oude PC is niet meer toegankelijk, zodat ik al mijn gegevens kwijt ben. Ondanks vele pogingen tot heden niet gelukt een nieuwe e-mail account in te stellen om weer toegang tot mijn mailbox te hebben. Graag opgave van de in te vullen gegevens enz. Dank bij voorbaat. P.G. Doolaard. T: 06 22480236 of 0318 516911

    1 maand geleden
  • op mijn nieuwe laptop Outlook van een nieuw Office-pakket ge├»nstalleerd. Het lukt mij niet om de servers goed in te stellen voor verzenden en ontvangen. Doe precies wat hierboven staat

    2 maanden geleden
  • Prachtig zo een pagina, maar niemand van Tele2 of zonnet specialist reageerd nog op deze meldingen kennelijk .

    3 maanden geleden
  • Ik krijg wel mail binnen via Outlook maar kan niets versturen . Wel via de webmail . Ik kreeg ook een via de webmail verzonden bericht in mijn Outlook verzend box wat nooit eerder is gebeurt en vanaf dat moment werkt het verzenden niet meer

    3 maanden geleden
  • ik kan geen e-mails versturen en weet niet wat er aan de hand is alle instellingen staan vlgs mij goed

    3 maanden geleden