Outlook - Zonnet mail instellen

Stappenplan Outlook Zonnet

Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op Outlook in te stellen.

De exacte stappen kunnen per versie verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110


Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

  • Goedemorgen. Ongeveer 15 jaar geleden had ik een zonnet e-mail account. Deze had ik toen verwijderd, maar is deze weer opnieuw te gebruiken? Hoor het graag van u. Vriendelijke groet, D. Bremer

    5 maanden geleden
  • Kan wel zenden, maar zonder wachtwoord niet ontvangen. Ben wachtwoord vergeten.

    5 maanden geleden
  • ik kan in mijn outlook geen mail ontvangen cq verzenden. Hij geeft aan dat mijn account verouderd is

    7 maanden geleden
  • Ik krijg al 14 dagen geen e mail berichten.En mijn mijn inbox is ook leeg.

    7 maanden geleden
  • ls , ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn oude email adres van zonnet.nl. hoe krijg ik een nieuw wachtwoord? bvd

    7 maanden geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de uitgaande mails werken niet wat kan het probleem zijn

    7 maanden geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de uitgaande mails werken niet wat kan het probleem zijn

    7 maanden geleden
  • ontvang geen attachments meer, krijg steeds het bericht dat ik de quote overschreden heb, terwijl dat niet zo is.

    7 maanden geleden
  • kan de mail box niet openen

    7 maanden geleden
  • Ziggo heeft werkzaam heden aan de kabel verricht, sinds dien is mijn mail box leeg, en krijg ik geen e.mails meer door gestuurd.

    7 maanden geleden

Post een vraag of geef antwoord!

Mail instellingen Zonnet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes