Zonnet email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Zonnet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Zonnet mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110

Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Zonnet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Ik heb het stappenplan gevolgd maar het lukt niet om mijn zonnet email in outlook te krijgen. Er verschijnt steeds de melding kan inkomende server niet vinden. wat is er loos?

    1 maand geleden
  • Probeer in Office365 mijn uitgaande mail in te stellen. Server: smtp.versatel.nl & poort: 25 Encryption method: None & SSL/TSL & STARTTLS & Auto geprpobeerd; zonder resultaat Reqiure logon SPA aangevinkt & uitgevinkt My outgoing SMTP aangevinkt & uitgevinkt Maar helaas niets werkt. Wat doe ik fout / gaat er mis?! Hopelijk kunnen jullie me helpen.

    1 maand geleden
  • Ik heb alles ingevuld zoals hier boven beschreven maar de uitgaande mails werken niet wat kan het probleem zijn 3 jaar geleden

    2 maanden geleden
  • In Office 365 kan ik mijn uitgaande mail niet instellen. Bovenstaand advies: smtp.versatel.nl + poort 25 werkt niet. Wie weet raad?!

    2 maanden geleden
  • Ik kan geen mail meer ontvangen en het systeem vraagt een wachtwoord en dat weet ik niet meer.

    4 maanden geleden
  • kan mijn email niet instellen op outlook office 365 smtp poort is niet goed volgens outlook

    5 maanden geleden
  • Kan mijn zonnet account niet in outlook krijgen. Alleen de webmail is beschikbaar Krijg steeds foutcode: 0x800004005

    7 maanden geleden
  • ik ben mijn zonnet wachtwoord vergeten

    7 maanden geleden
  • Dit Email adres is al 2 jaar niet meer in gebruik omdat het is vervangen door mijn nieuwe Email adres van: pnmos@caiway.nl Wilt u pcvanos@versatel.nl afvoeren ? Bij voorbaat dank. P.N.M.van Os Waterpark 2 2291 Ak Wateringen.

    8 maanden geleden
  • Hoe kan ik mijn zonnet account invoeren in Outlook van Office 365

    11 maanden geleden