Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Android. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op een Android in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!
POP / IMAP | pop3 |
Inkomende server | pop3.versatel.nl |
Inkomende poort | 110 |
SSL (beveiliging) inkomend | none |
Uitgaande server | smtp.versatel.nl |
Uitgaande poort | 25 |
Inloggen vereist | yes |
Als u nog geen account heeft kunt u gelijk beginnen met instellen. Open anders 'Instellingen' in de email app en kies voor 'Voeg account toe'.
Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord
pop3 server: pop3.versatel.nl
Beveiligingstype: none
Poort: 110
SMTP server: smtp.versatel.nl
Beveiligingstype: none
Poort: 25
Verificatie voor verzenden van email: yes
Gebruikersnaam: username
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord
Gefeliciteerd, uw account is nu ingesteld. Open de email app op uw smartphone om uw e-mail te gebruiken.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Android of denk je dat je een andere Zonnet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
graag wil ik mijn emailadres herstellen maar ik kan niet meer op de website voor mijn emailadres ik wist niet dat ik ervoor moest betalen graag terug zetten op mijn pc betaling is geen probleem
1 maand geledenBeste heer, mevrouw, Na maanden problemen te hebben gehad met het instellen van mijn emailadres in Outlook was het mij een maand geleden uiteindelijk gelukt om het werkend te krijgen. Echter, sinds 1 a 2 weken heb ik weer problemen met het verzenden van emails. De foutmelding die ik krijg is: Serverfout: 554 5.7.1 <unknown[174.138.1.206]>: Client host rejected: Access denied Kunt u mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik hoor graag van u. Groeten, Bert van Zelst
1 maand geledenmail verzenden lukt niet gegeven ingevuld poort 25 geen beveiliging maar kan de server niet vinden
1 maand geledenIk wil heel graag dit account opheffen! Hoe kan ik dit bewerkstelligen?
5 maanden geledenOnze mail doet niets meer. Kunt u mij helpen??
1 jaar geledenHeb een Samsung S9 en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren. wat is de oplossing?
2 jaar geledenik ben al even bezig om in te stellen ik heb een Nokia 6 mijn inkomende mail is o.k. maar uitgaand werkt niet mijn email is maanen1946@zonnet.nl heeft u een oplossing dit probleem is gekomen door wijziging provider Tele 2 naar Ziggo graag op mijn email bericht gr Jan
2 jaar geledenHeb een HTC en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren, Wat nu
2 jaar geledenkan geen verbinding krijgen met emailserver is de melding. wat doe ik niet goed. ik ontvang wel email kan via mijn samsung a3 niets versturen
4 jaar geledenmijn provider is ziggo maar ik gebruikt uw account nog steeds voor inkomende mail. Dat ging goed. Nu kan ik sinds een week op mijn tablet geen inkomende mail meer ontvangen. Op mijn telefoon gaat dat met de zelfde instellingen nog wel. Wat moet ik aan mijn tablet doen?
4 jaar geleden
Vraag en antwoord