Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Android. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op een Android in te stellen.
De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!
Bij een Samsung toestel: kies de menu toets, kies instellingen en selecteer het plus teken rechts boven in het scherm.
Bij een HTC toestel: kies de menu toets en kies nieuw account.
Bij een LG toestel: kies de menu toets en kies nieuw.
Bij een Sony toestel: kies de menu toets of het opties-teken, kies instellingen en vervolgens account toevoegen.
Gebruikersnaam: email
Wachtwoord: uw email-wachtwoord
Inkomende server: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110
Beveiligingstype: none
Kies 'volgende'.
Uitgaande server: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25
Beveiligingstype: none
Inloggen nodig: yes
Gebruikersnaam: email
Wachtwoord: uw email-wachtwoord
Kies 'volgende'.
Onze mail doet niets meer. Kunt u mij helpen??
1 maand geledenHeb een Samsung S9 en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren. wat is de oplossing?
9 maanden geledenik ben al even bezig om in te stellen ik heb een Nokia 6 mijn inkomende mail is o.k. maar uitgaand werkt niet mijn email is maanen1946@zonnet.nl heeft u een oplossing dit probleem is gekomen door wijziging provider Tele 2 naar Ziggo graag op mijn email bericht gr Jan
10 maanden geledenHeb een HTC en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren, Wat nu
1 jaar geledenkan geen verbinding krijgen met emailserver is de melding. wat doe ik niet goed. ik ontvang wel email kan via mijn samsung a3 niets versturen
2 jaar geledenmijn provider is ziggo maar ik gebruikt uw account nog steeds voor inkomende mail. Dat ging goed. Nu kan ik sinds een week op mijn tablet geen inkomende mail meer ontvangen. Op mijn telefoon gaat dat met de zelfde instellingen nog wel. Wat moet ik aan mijn tablet doen?
2 jaar geledenik krijg geen mail meer binnen vanwege pop up 3 server doet het niet. wat kan ik doen?
2 jaar geledenverificatie mislukt bij instellen zonnet email
2 jaar geledenkan er iemand anders via mijn zonnet internet op zijn mobiel instellen?
2 jaar geledenIk wil graag het account cq e-mailadres van mijn man verwijdert hebben. Hij is vorig jaar april overleden. Email: Henk.mol@ zonnet.nl dank u
2 jaar geledenPOP / IMAP | pop3 |
Inkomende server | pop3.versatel.nl |
Inkomende poort | 110 |
SSL (beveiliging) inkomend | none |
Uitgaande server | smtp.versatel.nl |
Uitgaande poort | 25 |
Inloggen vereist | yes |
Vraag en antwoord