POP / IMAP | pop3 |
Inkomende server | pop3.versatel.nl |
Inkomende poort | 110 |
SSL (beveiliging) inkomend | none |
Uitgaande server | smtp.versatel.nl |
Uitgaande poort | 25 |
Inloggen vereist | yes |
Als u nog geen account heeft kunt u gelijk beginnen met instellen. Open anders 'Instellingen' in de email app en kies voor 'Voeg account toe'.
Email: uw Zonnet email-adres
Wachtwoord: uw Zonnet email-wachtwoord
pop3 server: pop3.versatel.nl
Beveiligingstype: none
Poort: 110
Gefeliciteerd, uw account is nu ingesteld. Open de email app op uw smartphone om uw e-mail te gebruiken.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Android of denk je dat je een andere Zonnet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Kan geen mail versturen en de web mail doet het ook niet
1 jaar geledenIk wil mijn Zonnet account instellen op mij Androíd toestel. In Outlook op de computer lukt dit wel Als ik het op mijn mobiele telefoon wil instellen geeft hij verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord aan.. Toch gebruik ik dezelfde gegevens. Zou mij kunnen vertellen wat er mogelijk fout gaat. Vr. Gr. Gert Mulder
3 jaar geledengraag wil ik mijn emailadres herstellen maar ik kan niet meer op de website voor mijn emailadres ik wist niet dat ik ervoor moest betalen graag terug zetten op mijn pc betaling is geen probleem
3 jaar geledenBeste heer, mevrouw, Na maanden problemen te hebben gehad met het instellen van mijn emailadres in Outlook was het mij een maand geleden uiteindelijk gelukt om het werkend te krijgen. Echter, sinds 1 a 2 weken heb ik weer problemen met het verzenden van emails. De foutmelding die ik krijg is: Serverfout: 554 5.7.1 <unknown[174.138.1.206]>: Client host rejected: Access denied Kunt u mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? Ik hoor graag van u. Groeten, Bert van Zelst
3 jaar geledenmail verzenden lukt niet gegeven ingevuld poort 25 geen beveiliging maar kan de server niet vinden
3 jaar geledenIk wil heel graag dit account opheffen! Hoe kan ik dit bewerkstelligen?
4 jaar geledenOnze mail doet niets meer. Kunt u mij helpen??
5 jaar geledenHeb een Samsung S9 en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren. wat is de oplossing?
5 jaar geledenik ben al even bezig om in te stellen ik heb een Nokia 6 mijn inkomende mail is o.k. maar uitgaand werkt niet mijn email is maanen1946@zonnet.nl heeft u een oplossing dit probleem is gekomen door wijziging provider Tele 2 naar Ziggo graag op mijn email bericht gr Jan
6 jaar geledenHeb een HTC en alle instellingen overeenkomstig bovenstaande instructies uitgevoerd. Nu krijg ik als antwoord: Kan geen verbinding maken met de server om account gegevens te verifiëren, Wat nu
6 jaar geleden
Vraag en antwoord