Home email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Home mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Home, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Home email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Home

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Home mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Home email-adres
Wachtwoord: uw Home email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Home kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • kunt U op mijn computer e-mail installeren

    1 maand geleden
  • Hallo Hoe krijg ik mijn emailadres ook op mijn mobiel. Op mijn pc werkt het prima. Ik heb vanalles al geprobeert maar ik kom er niet uit Opm. Ik ben geen computer nerd

    1 maand geleden
  • wat moet ik invullen van pop in en uit

    1 maand geleden
  • zo wel de uitgaande als de in komende emails doen het niet meer.

    2 maanden geleden
  • Ik kan geen berichten versturen en ontvangen. Ook lukt het niet om mijn wachtwoord te wijzigen.

    5 maanden geleden
  • Wachtwoord opvragen

    5 maanden geleden
  • Graag wil ik dit mailadres verwijderen omdat mijn zaak al 8 jaar niet meer bestaat ik ben nu 75 dus wil van niet meer mails enz krijgen Afsluiten aub hartelijke groeten van Heleen

    8 maanden geleden
  • wachtwoord vergeten van r.rienders@home.nl

    10 maanden geleden
  • Test van berend

    11 maanden geleden
  • Waarom is mijn home mail niet overgezet naar gmail

    11 maanden geleden