Home email instellingen voor Outlook

Home
Op deze pagina vind je de Home mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Home, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Home email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Home

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Home mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Home kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • mijn emailadres is weg

    1 maand geleden
  • Moet je een hoofdletter gebruiken bij @home.Nl of is het @home.nl?

    2 maanden geleden
  • Hoe kan ik mijn home.nl account herstellen, heb deze al lang niet gebruikt, maar zou deze nu graag willen herstellen. Alvast dank.

    5 maanden geleden
  • geen berichten meer via mail

    10 maanden geleden
  • Krijg mijn mail niet op de telefoon Outlook geeft aan dat ze het niet kennen

    1 jaar geleden
  • Ik heb outlook 365 en ben al mijn post in de inbak kwijt ouder dan 1 mnd. Kan ik deze nog ergens terugvinden en hoe kan ik dit voorkomen. Met vriendelijke groeten, Hans Bish.

    1 jaar geleden
  • Op mijn andere computer krijg ik de melding: Dit account kan niet geopend worden: rrstocker@home.nl. Mogelijk moet u het wachtwoord bijwerken of het account machtigen om te synchroniseren naar dit apparaat. Als ik het account herstellen aanklik, en het mij bekende wachtwoord in typ, krijg ik weer het bovenstaande bericht. Hoe kan dit opgelost worden? Ik ga van Windows Vista naar Windows 10.

    1 jaar geleden
  • ik ben mijn wachtwoord vergeten

    2 jaar geleden
  • Hallo, ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    2 jaar geleden
  • kunt U op mijn computer e-mail installeren

    2 jaar geleden