Zeeland Net email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Zeeland Net mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zeeland Net, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zeeland Net email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Zeeland Net

POP / IMAP imap
Inkomende server mail.zeelandnet.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server mail.zeelandnet.nl
Uitgaande poort 465
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Zeeland Net mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: mail.zeelandnet.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: mail.zeelandnet.nl
Uitgaande poort: 465

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Zeeland Net email-adres
Wachtwoord: uw Zeeland Net email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Zeeland Net kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Ik wil mijn zeelandnet mail via Outlook aanmelden maar krijg een scherm te zien wat afwijkt van alle voorkomende schermen en die ik nergens terugvindt online. Ik moet daar een imap wachtwoord en smtp wachtwoord invullen. Ook deze zijn helaas nergens te vinden.hoe krijg ik dit voor elkaar?

    2 weken geleden
  • Ik wil mijn zeelandnet mail via Outlook aanmelden maar krijg een scherm te zien wat afwijkt vsn alle berl voorkomende schermen en die ik nergens terugvindt online. Ik moet daar een imap wachtwoord en smtp wachtwoord invullen. Ook deze zijn helaas nergens te vinden.hoe krijg ik dit voor elkaar?

    2 weken geleden
  • Op mijn telefoon(samsung A5 2017) komt de melding kan account niet verifiëren, de gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist of pop3/imap-toegang is niet ingeschakeld voor dit account.Controleer uw e-mail instellingen op internet en probeer opnieuw Sommige e-mails ontvang ik wel maar ik kan ze niet beantwoorden. Terwijl ik de instellingen toch goed gezet heb.

    2 maanden geleden
  • Ik heb sinds kort outlook microsoft 365 t. b.v mijn email van zeelandnet en heb poort 993 ingesteld voor inkomend en poort 465 voor uitgaande post. Ontvangen, verzenden en verwijderen functioneert allemaal, maar verzonden en verwijderde items komen niet in de map verzonden en verwijderde items. Hoe is dit op te lossen? Met vriendelijke groet, T.J. ten Haring

    2 maanden geleden
  • krijg geen nieuwe mail binnen sinds 04-01

    3 maanden geleden
  • ik kan 2 imails niet meer instaleren

    3 maanden geleden
  • kan mijn mails zeelandnet.nl niet meer openen de ickoon op mijn scherm is weg????

    6 maanden geleden
  • ik heb een nieuwe telefoon Samsung a21s en krijg het niet voor elkaar om mijn email van zeelandnet in te stellen kunt U mij helpen

    6 maanden geleden
  • bij Delta staan meerdere E-mail adressen aan gemeld maar een enkele (gtb@zeelandnet.nl ) doet het ik heb enige tijd geleden wel een nieuwe computer moeten aanschaffen (oude gecrasht) hoe krijg ik de overige adressen weer aan de praat???

    8 maanden geleden
  • kan niet inloggen op mijn delta meedere malen gechat maar kunt U me helpen mijn email staat offline maar moet toch online zijn ??

    9 maanden geleden