Chello email instellingen voor Outlook

Chello
Op deze pagina vind je de Chello mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Chello, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Chello email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Chello

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Chello mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Chello email-adres
Wachtwoord: uw Chello email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Chello kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • staat een sleuteltje voor mijn chelloemail .kan email niet verzenden en ontvangen

    3 maanden geleden
  • Ik wil graag mijn mail overzetten op een andere laptop maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Heeft het te maken met het feit dat de huidige provider Ziggo is? Hopelijk kunt u mij helpen. Met vriendelijke groet.

    3 maanden geleden
  • alles geprobeerd om chello adres op mijn mobiel te krijgen niet gelukt. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct. Wat nu?

    6 maanden geleden
  • na een update werkt mijn email niet

    7 maanden geleden
  • Verzoeke e-mail adres te re-aktieveren.. Hartelijk dank bij voorbaat!

    8 maanden geleden
  • Na een update van de computer krijg ik geen mail meer binnen via chello. Wel op mijn telefoon

    8 maanden geleden
  • Antwoord, doorsturen bericht lukt niet Poort 587 Normaal e-mail gaat goed!

    9 maanden geleden