Ziggo email instellingen voor Outlook

Ziggo
Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Ziggo mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Account herstellen in outlook geeft: Er is iets misgegaan, opnieuw Opnieuw levert hetzelfde resultaat, aanmelden bij de IMAP-server is mislukt hoe op te lossen?

    1 dag geleden
  • ik kan geen mail meer versturen vanuit mijn iphone, wel vanuit laptop en ipad

    1 dag geleden
  • waarom is mijn email adres nog steeds niet te gebruiken heb vanmiddag alles in gevuld maar krijg ook geen antwoord terug wat heb ik niet goed gedaan??

    2 weken geleden
  • ziggo e mail adress op nieuwe laptop toevoegen in outlook lukt niet.

    4 weken geleden
  • ik kan plotseling geen mail meer versturen met outlook??

    1 maand geleden
  • ben mijn e-mail wachtwoord kwijt, kan outlook niet op mijn telefoon aanbrengen

    1 maand geleden
  • Kan geen e mail versturen fout melding IP denied.

    1 maand geleden
  • kan geen mail versturen van af computer

    1 maand geleden
  • kan geen mail versturen ( onverwachte foutmelding) tot vorige week geen probleem

    1 maand geleden
  • emails komt er niet uit

    1 maand geleden