Ziggo email instellingen voor Outlook

Ziggo
Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Ziggo mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Nieuwe laptop, Mijn 0ntvangen e-mail verdwijnt nadat ik het gelezen heb, niet in map verwijderde items. Waar blijven die e-mails en kan ik ze nog terugvinden? Verzonden items blijven gewoon staan.

    3 dagen geleden
  • ik kan wel emails ontvangen maar niet verzenden

    2 weken geleden
  • Graag ontvang ik mijn mail account aanmeldgegevens voor outlook. door een crash alles kwijt

    3 weken geleden
  • Ik kan geen email meer versturen vanaf mijn computer. Wel ontvangen. Van af mijn telefoon kan ik wel email ontvangen en versturen.

    1 maand geleden
  • ik kom er achter dat sommige mailtjes uit Ziggowebmail niet doorkomen in Outlook. staan niet in spam maar gewoon in webmail postvak in. iemand een idee

    1 maand geleden
  • Ik heb een Mac en een iPad bij deze geen problemen met de instelling van de e- mail. Ik heb nu een laptop Windows 10 met het Office profesioneel plus 2019, ik krijg met geen mogelijkheid de e-mail erop. Zowel Outlook of mail niets doet het. Alles volgens de beschrijving gedaan imap, smtp maar geen resultaat.Wat moer ik nu doen?

    1 maand geleden
  • Goedemorgen, ik ben al jarenlang klant. Nu heb ik een chroombook computer aangeschaft en wil daarop outlook installeren. Echter wordt er gevraagd om een wachtwoord in te voeren, maar dat is 21 jaar geleden ingevoerd en ben ik dit wachtwoord kwijt. Wat te doen? Er staat geen vakje van "wachtwoord vergeten". Ik kan niet verder, aub help mij. Vriendelijke groet, Ria Boerjan.

    1 maand geleden
  • Kan geen mail verzenden vanuit Outlook. Ontvangen is OK.

    2 maanden geleden
  • hoe kan ik mijn outlook 2019 instellen bij Ziggo, ik kom niet verder dan Account invoegen, E-mail invoeren, verbinding maken, en dan loopt hij vast.

    2 maanden geleden
  • Kan geen mail versturen. Wel ontvangen

    3 maanden geleden