Ziggo email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Ziggo mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • hoe kan het het dat ik in decemb er 2020 20 euro moet betalen in februari 2021 41.99 en in maart 44..50 Ik ga hier niet mee akkoord en wil het teveel betaalde geld terug.. en in maart 2021 44.50

    2 dagen geleden
  • Ik wil mijn ouwe email adres

    2 weken geleden
  • Kunt u mij een doos op sturen dan ken ik de internet kastje van ziggo terug sturen

    2 weken geleden
  • kan mail niet installeren op nieuwe chromebook

    3 weken geleden
  • Nieuwe andro├»de telefoon. ik kan wel verzenden maar geen mail ontvangen. Van alles geprobeerd maar het blijft steeds niet lukken geen verbinding met provider geef telefoon aan

    3 weken geleden
  • Mijn opgeslagen mails in mijn mappen .hoelang blijven deze zichtbaar .Ik ben er veel kwijt. met groet

    3 weken geleden
  • Ik gebruik op mijn Desktopcomputer Outlook voor mijn mail. Ik heb ook diverse mailmappen aangemaakt als archief. Deze mappen zijn altijd zichtbaar als ik mijn outlookmail open. Op mijn iPad heb ik ook bovenstaand mailadres aangemaakt. Als ik die mail open krijg ik mijn mailarchief van de computer niet te zien, erger nog, als ik eerst de mail op mijn computer heb geopend en later mijn mail op deiPad open zijn daar alle mailtjes verdwenen. Graag wil ik ook op mijn iPad de mail inclusief alle mappen kunnen zien. Hoe moet dit worden ingesteld???? Graag uw hulp. Bij voorbaat dank. Groet Jos Quadflieg

    3 weken geleden
  • ik heb 3443 concepten staan in niet gesynchroniseerd hoe kan ik die verwijderen

    1 maand geleden
  • Kan geen mail versturen. Wel ontvangen

    1 maand geleden
  • Heb mijn hele verzonden e-mail box gedelete (...) hoe kan ik deze herstellen ?

    1 maand geleden