Ziggo email instellingen voor Outlook

Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Ziggo mail

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: imap.ziggo.nl
Inkomende poort: 993

Uitgaande e-mail: smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Wat is het pop3 poortnummer van ziggo

    1 week geleden
  • Alle e-mail @quicknetl instellingen geprobeerd voor mijn nieuwe Samsung Galaxy A40 en, ik krijg de meldingen verficatie mislukt en er kan geen verbinding maken met de server. Ik ben teneinde raad maar de vestiging in Heerhugowaard is niet meer. Het gekke is dat ik op een hele oude Samsung telefoon, zonder simkaart overigens wel met anita.schuijt@quicknet.nl ingaande mail 0ntvang, maar niet kan versturen. En op mijn computer kan ik wel alles verzenden en ontvangen?. Gaarne een oplossing van u, want ik weet het nu echt niet meer. Alvast vriendelijke dank,

    2 weken geleden
  • Ik ontvang wel mail in outlook, maar kan via smtp server niet verzenden

    2 weken geleden
  • Alle e-mail @ casema.nl instellingen geprobeerd voor mijn Samsung tablet en voor mijn nieuwe Samsung telefoon, ik krijg de meldingen verficatie mislukt en er kan geen verbinding maken met de server. Ik ben teneinde raad op woensdagmiddag 3 september naar de ziggo vestiging in Utrecht gegaan maar de persoon die ik gesproken heb lukte het met mijn inloggegevens ook niet . Ik heb wel op mijn oude Samsung telefoon met a.j.deli@casema.nl in en uit gaande mail en ook op mijn computer. Gaarne een oplossing van u, ik kan met de telefoon geen contact krijgen met Ziggo.

    3 weken geleden
  • Ik kan via Outlook geen mail meer versturen maar wel ontvangen. Ik kan ook niet inloggen omdat er geen gegevens zijn van mij, hoe kan dat? Ik kan wel inloggen op Mijn Ziggo .

    4 weken geleden
  • Onze laptop werd opgeschoond,mijn outlook doet het niet meer, moet het opnieuw instaleren, maar heb geen wachtwoord en gebruikersnaam meer

    1 maand geleden
  • Xxx

    1 maand geleden
  • Xxx

    1 maand geleden
  • Mail via Outlook ingesteld op imap. De onderverdelingen van postvak IN en UIt verschijnen nu in het ENGELS. Hoe kan dit opgelost worden?

    1 maand geleden
  • Als ik gelezen mail verwijder (imap), dan wordt de mail niet verwijderd maar alleen doorgestreept. Hoe krijg ik de mail verwijderd?

    1 maand geleden