Ziggo email instellingen voor Outlook

Ziggo
Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Ziggo mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • ik kan geen berichten mee versturen

    1 dag geleden
  • waarom kan ik geen E- mail meer versturen ?.... ik ben digibeet

    3 dagen geleden
  • Kan wel emails ontvangen, maar niet verzenden!

    4 dagen geleden
  • ik kan mijn e-mail niet openen..

    6 dagen geleden
  • ik ben mijn e-mail kwijt

    1 week geleden
  • doet het activeren,hoe doe ik dat

    1 week geleden
  • ontvang berichten kan er geen versturen krijg telkens foet melding

    1 week geleden
  • MARTIN wat had je nog te vertelln?

    1 week geleden
  • ik kan wel email ontvangen ,maar niet versturen wat kan ik doen

    1 week geleden
  • ik kan mijn email niet openen

    3 weken geleden