Casema email instellingen voor iPhone

Casema
Op deze pagina vind je de Casema mail instellingen voor iPhone. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Casema, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Casema email op een iPhone in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Casema

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

iPhone stappenplan voor Casema mail

1 Open 'Instellingen', klik op 'Wachtwoorden en accounts' en 'Voeg account toe'.

Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'

2 Zorg dat 'Email' is aangevinkt en klik op 'bewaar'.

Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.

3 Klik op uw zojuist aangemaakte email-adres en kies 'Geavanceerd'. Zorg dat de volgende gegevens goed staan onder 'Inkomende gegevens':

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 993

4 Ga terug naar het vorige scherm en klik onder 'Uitgaande gegevens' op smtp.ziggo.nl. Zorg dat de volgende gegevens goed staan:

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 587

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Casema kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • als ik een email account wil toevoegen op mijn iphone SE, krijg ik steeds na de eerste blad (na stap 2) als ik naar volgende moet gaan dat ik geen wachtwoord heb ingevult

    11 maanden geleden
  • Server geeft aan dat ik niets kan verzenden Graag hulp

    1 jaar geleden
  • Beste, Ik zie geen wachtwoorden accounts bij instellingen in iPhone 7

    1 jaar geleden
  • als ik een email account wil toevoegen op mijn iphone 8, krijg ik steeds na de eerste blad (na stap 2) als ik naar volgende moet gaan dat ik geen wachtwoord heb ingevult

    1 jaar geleden
  • Hebben al een tijd last met versturen van berichten, alles staat goed maar wil niet lukken. Wat moet er nog meer gebeuren waarom is het veranderd?

    2 jaar geleden