POP / IMAP | imap |
Inkomende server | imap.telfort.nl |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | tls |
Uitgaande server | smtp.telfort.nl |
Uitgaande poort | 587 |
Inloggen vereist | yes |
Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'
Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'
Vink 'Serverinstellingen' aan.
Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Telfort kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
ik heb perongeluk mijn mail naar de knoppen geholpen,omdat ik er geen verstand van heb.heb geen icoon meer en krijg ook niets meer binnen.ik heb wel verstand van koken maar dit gaat boven m.n pet
8 maanden geledenik krijg foutmelding dat ik geen wachtwoord voor outlook heb opgegeven. Ik heb 3 verschillende wachtwoorden gebruikt, maar er blijft een foutmelding komen ?
9 maanden geledenja effe kijken
10 maanden geledenBeste lezer, ik gebruik het e-mailprogramma kMail, en kan sinds maart geen e-mails meer ontvangen. Wel kan ik met mijn account in kMail mails versturen merkwaardig genoeg. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar helaas zonder succes! Wat zijn de correcte instellingen voor pop3.telfort.nl? Ik gebruik nu als versleuteling: START TLS, poort 110 (automatisch gedetecteerd), maar ook op andere instellingen werkt de inkomende mail niet! Frustrerend! Mail mij s.v.p. wat het probleem zou kunnen zijn. Groet! Servaas.
10 maanden geledenNa het vernieuwen van mijn laptop was outlook verdwenen. Kan wel op telfortwebmail. Maar ik wil gewoon weer outlook op mijn laptop. Op telefoon doet hij het ook? Nu probeer ik het zelf te doen maar er wordt bij account instellingen naar mijn wachtwoord gevraagd? En die weet ik niet..
1 jaar geledenIk heb de uitgaande poort veranderd in 465. nu gaat het goed
1 jaar geledenIk heb het precies zo gedaan maar krijg de melding: Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft uw aanmelding geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn.
1 jaar geledenkan geen e-mails ontvangen of versturen. Icoontje is van scherm verdwenen. Gaarne bericht wat ik kan doen.
1 jaar geledenIk heb net Microft 2019 geinstalleerd en ik krijg het maar nier voor elkaar om mijn emails van telfort in te stellen. Ik had daar voorheen geen moeite mee maar ik kom hier gewoon niet uit. Kan uw mij daart mee helpen Bedankt Peter Eier Tel 0653630295
2 jaar geleden
Vraag en antwoord