Telfort email instellingen voor Outlook

Telfort
Op deze pagina vind je de Telfort mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Telfort, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Telfort email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Telfort

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.telfort.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend tls
Uitgaande server smtp.telfort.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Telfort mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Telfort kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Ik kon mijn mail sporadisch verzenden. Ik heb mijn account verwijderd uit outlook, maar het lukt me niet om hem terug te zetten. Er komen verschillende foutmeldingen.

    1 maand geleden
  • sinds kort kan ik geen mail verzenden. ik heb het account verwijderd uit Outlook 2016 en wil hem er opnieuw inzetten, maar dit wil niet lukken

    1 maand geleden
  • ik heb perongeluk mijn mail naar de knoppen geholpen,omdat ik er geen verstand van heb.heb geen icoon meer en krijg ook niets meer binnen.ik heb wel verstand van koken maar dit gaat boven m.n pet

    1 jaar geleden
  • ik krijg foutmelding dat ik geen wachtwoord voor outlook heb opgegeven. Ik heb 3 verschillende wachtwoorden gebruikt, maar er blijft een foutmelding komen ?

    1 jaar geleden
  • ja effe kijken

    1 jaar geleden
  • Beste lezer, ik gebruik het e-mailprogramma kMail, en kan sinds maart geen e-mails meer ontvangen. Wel kan ik met mijn account in kMail mails versturen merkwaardig genoeg. Ik heb alle instellingen geprobeerd, maar helaas zonder succes! Wat zijn de correcte instellingen voor pop3.telfort.nl? Ik gebruik nu als versleuteling: START TLS, poort 110 (automatisch gedetecteerd), maar ook op andere instellingen werkt de inkomende mail niet! Frustrerend! Mail mij s.v.p. wat het probleem zou kunnen zijn. Groet! Servaas.

    1 jaar geleden
  • Na het vernieuwen van mijn laptop was outlook verdwenen. Kan wel op telfortwebmail. Maar ik wil gewoon weer outlook op mijn laptop. Op telefoon doet hij het ook? Nu probeer ik het zelf te doen maar er wordt bij account instellingen naar mijn wachtwoord gevraagd? En die weet ik niet..

    1 jaar geleden
  • Ik heb de uitgaande poort veranderd in 465. nu gaat het goed

    1 jaar geleden
  • Ik heb het precies zo gedaan maar krijg de melding: Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft uw aanmelding geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn.

    1 jaar geleden
  • kan geen e-mails ontvangen of versturen. Icoontje is van scherm verdwenen. Gaarne bericht wat ik kan doen.

    2 jaar geleden