KPN mail instellen Outlook

Stappenplan Outlook KPN

Op deze pagina vind je de KPN mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van KPN, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw KPN email op Outlook in te stellen.

De exacte stappen kunnen per versie verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop.kpnmail.nl
Inkomende poort: 110


Uitgaande e-mail: mail.kpnmail.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw KPN email-adres
Wachtwoord: uw KPN email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

  • Ontvang 25 november geen emails meer. Uitgaand weet ik niet. Ik gebruik outlook 365

    1 week geleden
  • ontvang sinds 13 november geen mail ook niet sturen

    3 weken geleden
  • Ik kan geen email boodschappen ontvangen, wel versturen. Outlook schrijft: De server is niet gevonden in Outlook. Controleer of de gegevens van de server juist zijn ingevoerd in Accountinstellingen en of de DNS-instellingen in het deelvenster Netwerk van Systeemvoorkeuren juist zijn.

    1 maand geleden
  • ik weet het wachtwoord niet meer van de imail voor nieuwe mobiel

    1 maand geleden
  • Ik krijg steeds de melding pop3.kpnmail.nl en kan daardoor geen E-mail ontvangen, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen?

    2 maanden geleden
  • Ik zou graag mijn email adres op mijn telefoon hebben

    2 maanden geleden
  • Ik kan sinds deze week geen mails meer verzenden met mijn outlook account. Wie kan mij helpen?

    2 maanden geleden
  • Ik kan sinds ongeveer 1 maand geen mails meer ontvangen van 1 enkele klant, en op al mijn mailadressen. Kunt u mij verderhelpen?

    3 maanden geleden
  • Goedemiddag Stef, Ik heb even gekeken naar het probleem dat je niet kan versturen naar KPN Mails Meerdere mensen hebben hier nu last van die ook bij Office365 zitten Het probleem ligt bij KPN, ik ga er vanuit dat dit zo snel mogelijk word verholpen door hun. Met vriendelijke groet, Ron Haan ICS Computers

    4 maanden geleden
  • ik wil alle mails op mijn computer in het *pst bestand behouden welke zijn de instellingen voor Microsoft outlook 2013 en pop3

    4 maanden geleden

Post een vraag of geef antwoord!

Mail instellingen KPN

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop.kpnmail.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server mail.kpnmail.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes