Tele2 email instellingen voor Outlook

Tele2 Op deze pagina vind je de Tele2 mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Tele2, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Tele2 email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Tele2

POP / IMAP imap
Inkomende server mail.tele2.nl
Inkomende poort 143
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.tele2.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Tele2 mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: mail.tele2.nl
Inkomende poort: 143

Uitgaande e-mail: smtp.tele2.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Tele2 email-adres
Wachtwoord: uw Tele2 email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Tele2 kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Outlook haalt niet de mailbox bij de webmail leeg. Als ik de webmail leeg bij Tele2 verdwijnen de mails ook uit Outlook. Hoe kan ik dit wijzigen? En Mijn berichten worden niet verzonden, komen dus niet aan bij de geadresseerde. Ik ben al 2 maanden bezig om dit goed te krijgen ook met jullie help desk van tele2, maar die kan mij niet helpen zeggen ze -(

    2 maanden geleden
  • De mailinstellingen van Inkomende server: mail.tele2.nl werkt niet. In Outlook blijft deze op imap staan, Ik kan wel pop invoeren, maar deze wijzigt neit.

    2 maanden geleden
  • Outlook haalt niet de mailbox bij de webmail leeg. Als ik de webmail leeg bij Tele2 verdwijnen de mails ook uit Outlook. Hoe kan ik dit wijzigen?

    2 maanden geleden
  • mijn mail is verdwenen van de taakbalk. wachtwoord ben ik kwijt. gaarne uw hulp

    3 maanden geleden
  • Ik zal het goede werk van de heer Freeman Grant blijven aankondigen, hij is een accountmanager voor binaire handel, ik heb verschillende keren verloren in de binaire handel in andere bedrijven, daarna zag ik hier en daar verschillende berichten over betrouwbare strategieën, maar het bleek allemaal verlies zijn. Tot ik meneer Freeman Grant ontmoette en ik 100% winst maak. Honesty Grant is een echte accountmanager. Probeer hem gewoon eens, als je wilt investeren in binaire opties, als je wilt glimlachen als nooit tevoren, sluit je nu aan bij mij om tot de heiligen te behoren. DM hem nu op Whatsapp-- + 1- (450) 231-4925 met de minimale investering en verdien uw winst met uren tijd ........

    4 maanden geleden
  • Outlook haalt niet de mailbox bij de webmail leeg. Als ik de webmail leeg bij Tele2 verdwijnen de mails ook uit Outlook. Hoe kan ik dit wijzigen?

    9 maanden geleden
  • zaterdag van uw kant telkens ge probeert in de mail te komen steeds mislukt u zou om 17.00 zaterdag weer aan de slag gaan, mijn zoon heeft toen Kevin aan de lijn gehad, als ik het goed hebt gehoord, maar al bijna 2 weken geen mail, kunt u A.U.B. er wat aan doen.

    9 maanden geleden
  • Ik probeer op mijn nieuwe pc de e-mail via Outlook in te stellen maar geen van de op de site vermelde instellingen geeft het gewenste resultaat. Wij zaten vroeger bij zonnet.nl en op de oude pc staat de inkomende mail ingesteld op pop3.zonnet.nl. echter bij het testen van de instellingen vraagt hij om een wachtwoord. Dit is niet het wachtwoord dat wij via tele2 hebben gekregen. Kunnen jullie achterhalen wat het wachtwoord is als je mijn gegevens hèbt? Of moet ik een nieuw wachtwoord instellen? Als ik dat moet doen ben ik bang dat ik op de oude pc ook geen mail meer kan binnenhalen . Gr. Rob

    1 jaar geleden
  • Nieuwe e-mailadres

    1 jaar geleden
  • Ik heb nieuwe e mail

    1 jaar geleden