Tele2 mail instellen Outlook

Stappenplan Outlook Tele2

Op deze pagina vind je de Tele2 mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Tele2, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Tele2 email op Outlook in te stellen.

De exacte stappen kunnen per versie verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

1 Start Outlook, klik op het tabblad bestand en klik in de categorie informatie op Accountinstellingen.

2 Klik in het tabblad Email op Nieuw.

3 Schakel Serverinstellingen in en klik op volgende.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je imap en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: mail.tele2.nl
Inkomende poort: 143


Uitgaande e-mail: smtp.tele2.nl
Uitgaande poort: 587

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Tele2 email-adres
Wachtwoord: uw Tele2 email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: none

7 Klik op Accountinstellingen testen. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

  • My TV is not working by his silent I have more problem please contact me this is my phone number0686166018 we need customer service I'm at Chelsea call me if you see my reports we need answered quickly if you don't answer to me which stop all your contract because I'm long time with Kelly and

    2 maanden geleden
  • My TV is not working by his silent I have more problem please contact me this is my phone number0686166018 we need customer service I'm at Chelsea call me if you see my reports we need answered quickly if you don't answer to me which stop all your contract because I'm long time with Kelly and

    2 maanden geleden
  • Het lukt mij plotseling niet meer om mijn mailte versturen via de tele 2 server. die geeft nu steeds de foutmelding hier onder. Instellingen van in en uitgaande mail zijn ongewijzigd. Verify that you have addressed this message correctly. Check your SMTP server settings in Mail preferences and verify any advanced settings with your system administrator. The server response was: <jeroen-maaike>: SASL login name rejected: Access denied Select a different outgoing mail server from the list below or click Try Later to leave the message in your Outbox until it can be sent.

    7 maanden geleden
  • Ik krijg dit niet opgelost web0094.zxcs.nl heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd: anatole.sala@tele.nl (anatole.sala@tele.nl) Het bericht is niet afgeleverd. Toen Office 365 het bericht probeerde te verzenden, heeft de externe e-mailserver onderstaande fout geretourneerd. Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door een probleem of beleidsinstelling in het e-mailsysteem van de geadresseerde. Ga naar de foutmelding voor informatie over het probleem. Mogelijk kunt u hier lezen wat er is misgegaan en hoe u dit kunt oplossen. Bijvoorbeeld: als er staat dat het bericht is geblokkeerd vanwege een mogelijk virus, kunt u proberen het bericht opnieuw te verzenden zonder bijlagen. Voor e-mailbeheerders Deze fout is gerapporteerd door een e-mailserver buiten Office 365. Als de afzender het probleem niet kan oplossen door het bericht te wijzigen, gaat het waarschijnlijk om een probleem dat alleen kan worden opgelost door de e-mailbeheerder van de geadresseerde. 1. Ga naar de foutmelding voor informatie over het probleem Mogelijk kunt u hier lezen wat er is misgegaan en worden er mogelijke oplossingen geboden. Bijvoorbeeld: als er staat dat het bericht is geweigerd vanwege een SPF-probleem (Sender Policy Framework), dient u samen te werken met uw domeinregistrar om uw SPF-record naar behoren te configureren. 2. Ga naar de foutmelding voor informatie over waar het probleem zich voordoet. Bijvoorbeeld: zoek naar een domeinnaam zoals contoso.com. Dit geeft aan welke organisatie verantwoordelijk is voor de fout. Het probleem kan worden veroorzaakt door de e-mailserver van de geadresseerde of het kan worden veroorzaakt door een service van derden die door uw organisatie of de organisatie van de geadresseerde wordt gebruikt om e-mailberichten te verwerken of te filteren. 3. Neem contact op met de e-mailbeheerder van de verantwoordelijke partij als u het probleem niet kunt oplossen. Dit kan de e-mailbeheerder van de geadresseerde zijn, de servicebeheerder van uw smart host of een vergelijkbare persoon. Geef deze persoon de foutcode en het foutbericht uit dit NDR-bericht (bericht over niet-uitgevoerde bezorging) om de beheerder te helpen bij het oplossen van het probleem. Office 365-ondersteuning kan helaas waarschijnlijk niet helpen bij het oplossen van dit soort extern gerapporteerde fouten. web0094.zxcs.nl gaf deze fout: Remote server returned an error -> 550 No such recipient here

    7 maanden geleden
  • Driver Updates voor Windows - Windows 10, 8, 7, XP waar u naar verwijst bevat een virus

    7 maanden geleden
  • Hoe maak il mijn mailbox leeg

    8 maanden geleden
  • Bij het open staan van mijn outlook verschijnt elke keer het venster "NETWERKWACHTWOORD OPGEVEN" hoe krijg ik dit uitgeschakeld. zie uw oplossing graag tegemoet. BVD. Ed

    10 maanden geleden
  • de vraag om een nieuwen sim kaart 4g, Ik heb de ouden en de nieuwen naar jullie toe gestuurd daar schijnt alles fout gegaan, ik kon de nieuwen simkaart niet in het toestel in voeren, om dat de simkaart klem zat tussen adapter en toestel het herhaald proberen hielp niet.HET toestel IS Sony EricssonX10l type AAD-3880056-BV AAAH.IC:41708-A3880056 10W29 SI1232-4402. Het simpelste is bestel ik een nieuwen sim kaard bij jullie

    1 jaar geleden

Post een vraag of geef antwoord!

Mail instellingen Tele2

POP / IMAP imap
Inkomende server mail.tele2.nl
Inkomende poort 143
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.tele2.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes