Ziggo email instellingen voor iPhone

Op deze pagina vind je de Ziggo mail instellingen voor iPhone. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Ziggo, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Ziggo email op een iPhone in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Ziggo

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

iPhone stappenplan voor Ziggo mail

1 Open 'Instellingen', klik op 'Wachtwoorden en accounts' en 'Voeg account toe'.

Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'

2 Kies 'Voeg mail account toe' en vul de volgende gegevens in:

Naam: uw eigen naam
Email: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord
Beschrijving: een persoonlijke beschrijving

3 Kies imap en vul onder onder 'Server inkomende post' de volgende gegevens in:

Hostname: imap.ziggo.nl
Gebruikersnaam: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

4 Vul bij 'Server uitgaande post' onderstaande gegevens in en kies voor 'volgende':

Hostname: smtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam: uw Ziggo email-adres
Wachtwoord: uw Ziggo email-wachtwoord

5 Zorg dat 'Email' is aangevinkt en klik op 'bewaar'.

Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.

6 Klik op uw zojuist aangemaakte email-adres en kies 'Geavanceerd'. Zorg dat de volgende gegevens goed staan onder 'Inkomende gegevens':

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 993

7 Ga terug naar het vorige scherm en klik onder 'Uitgaande gegevens' op smtp.ziggo.nl. Zorg dat de volgende gegevens goed staan:

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 587

8 Kies 'Gereed' rechtsbovenin en start de iPhone opnieuw op om de instellingen te activeren.

Gefeliciteerd, uw account is nu ingesteld. Open de mail app om uw account te gebruiken.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Ziggo kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • ik heb mijn wachtwoord in zingt gewijzigd. als ik het op de iPhone invul en akkoord druk, neemt hij het aan. daarna is het weer teruggezet naar het oude wachtwoord en krijg ik in mail foutmeldingen

    6 dagen geleden
  • Potřebuješ půjčku? Půjčka na splacení dluhu nebo na zaplacení účtů nebo na zahájení nového podnikání? Půjčka na financování vašeho projektu? Nabízíme garantované úvěrové služby v jakékoli výši s úrokovou sazbou 2%. Můžete požádat o půjčku od 50 000 do 8 000 000 Kč. Naše půjčky jsou snadné a rychlé. Kontaktujte nás ještě dnes a získejte potřebnou půjčku. Zaručuji vám rychlé a profesionální chování. Pro více informací o této půjčce nás prosím kontaktujte na: E-mail: andelanton200@gmail.com

    1 week geleden
  • Hey!  Som profesionálny binárny maklér / obchodný odborník v oblasti obchodu, školím / mentorom, ktorý si želá internetovým podnikateľom, ako si prostredníctvom online obchodovania vybudovať stabilný a stabilný zdroj pasívneho príjmu. Chcem vedieť, či poznáte obchod s binárnymi opciami? Kontaktujte aulakhkrupinder@gmail.com, aby ste sa dozvedeli / dozvedeli sa viac o obchodovaní s binárnymi možnosťami, o tom, ako to funguje, o jeho výhodách a ako začať. Obchodovanie s binárnymi opciami nie je len o zarábaní peňazí, ale aj o dosahovaní konzistentných ziskov. V porovnaní so svojimi ziskami som utrpel veľa strát. Snažil som sa všetko, čo som ešte nedokázal, aby som dosiahol rovnaké výsledky, až kým som sa nestretol so zázrakmi stratégie Gobind S. Gill. Môžem sa pochváliť stabilným ziskom vo všetkých mojich odvetviach. Ak sa chcete dozvedieť viac, môžete ho kontaktovať na čísle +441865922067.  Za posledné 4 týždne som s úžasnou stratégiou vyťažil viac ako 41 000 EUR binárnych opcií

    1 maand geleden
  • We bezitten 2 iphone’s(7) en 2 ipads. Zodat de een geen mail wist die de ander nog wil lezen wil ik een vd iphone’s niet synchroniseren. Ik las dat bij de inkomende server. Pop3 gekozen moet worden ipv imap. Helaas als ik de mail instel komt steeds imap tevoorschujn en t lukt me niet om dit te veranderen. Tips?

    5 maanden geleden
  • Hebt u geprobeerd leningen van banken te verkrijgen zonder succes? Dringend geld nodig om uit de schulden te raken? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening van een van de toonaangevende leningsbedrijven in het VK. Neem voor meer informatie contact op met WhatsApp: +14092051142 of e-mail: larryfox2017@gmail.com

    7 maanden geleden
  • Hoe kom ik axhter mijn e-mail wachtwoord voor mijn,IPhone. Dit is niet hetzelfde als mijn Ziggo wachtwoord?

    10 maanden geleden
  • Ik heb de iPhone van mijn dochter overgenomen (SE) maar krijg de instellingen niet ingevoerd volgens bovenstaand stappenplan om e-mail te ontvangen. Het begint al bij stap 1.. Onder instellingen staat niet Mail contacten en agenda's. Deze worden apart vermeld. Als ik naar mail ga, vind ik niets. Wel als ik naar wachtwoorden en accounts ga, kan ik upcmail aanklikken.. Daar staat Account aan. Naam Marjo van Hoof en e-mail marjovanhoof@upcmail.nl is correct ingevuld. De rest wordt niet gevraagd. Ik kan niet pop3 kiezen Server inkomend Hostnaam imap.ziggo.nl gebruikersnaam mijn e-mail adres en mijn e-mail wachtwoord Server uitgaande post Hostnaam: smtp.ziggo.nl gebuikersnaam: marjovanhoof@upcmail.nl wachtwoord: mijn e-mail wachtwoord. Gereed: Melding: de smtp server smtp.ziggo.nl. controleer of de netwerkverbinding werkt en of je de juiste informative hebt opgegeven in het veld "Server uitgaande post. reageert niet, dus punt 7 Bewaar en e-mailadres selecteren werkt niet. Server uitgaande post: Hostnaam smtp.ziggo.nl Gebruikersnaam marjovanhoof@upcmail.nl wachtwoord: mijn e-mail wachtwoord Gebruik SSL uit Id. controle Wachtwoord staat aangevinkt Serverpoort 25 Gereed Krijg wederom de melding dat de server niet reageert en dat ik verbinding moet checken (die is er) of niet de juiste info heb ingevuld. Wat doe ik fout?????

    1 jaar geleden
  • ondanks meerdere pogingen is het probleem (mail wordt wel ontvangen maar kan niet worden verzinden) nog steeds niet opgelost. Top bovenstaande stap 8 gekomen verder lukt niet (is grijs/niet aan te klikken) de serverpoort is niet 25 en kan ook niet worden gewijzigd

    3 jaar geleden
  • Ik heb mijn mail opnieuw ingesteld maar kan nog steeds geen mail ontvangen of versturen als ik opnieuw probeer zegt hij is al ingesteld en kom ik niet verder wat moet ik doen ???

    3 jaar geleden
  • Ik wil via mijn Iphone 7 e-mails vanaf mijn e-mailadres te versturen. Ik krijg de mededeling dat de server het afzendadres j.w.kastelein@ziggo.nl niet accepteert. Via stappenplan tracht ik instellingen goed te krijgen, maar loop vast bij punt 6. Daar kan ik op mijn iphone sechts de hostnaam invullen, verder niet de gebruikersnaam. Ik loop dus vast. Hoe moet ik dit oplossen?

    3 jaar geleden