Versatel email instellingen voor Outlook

Versatel Op deze pagina vind je de Versatel mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Versatel, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Versatel email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Versatel

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Versatel mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110

Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Versatel email-adres
Wachtwoord: uw Versatel email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Versatel kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Versatel mail doet het niet meer

    2 weken geleden
  • ik kan geen mail verzenden ben veranderd van provider het is nu Ziggo ipv kpn wat moet ik doen?

    1 maand geleden
  • mijn e-mail werkt niet meer ....

    1 maand geleden
  • Grootte van te ontvangen bestanden vergroten is dat mogelijk? Is dat nu 10mb of minder?

    2 maanden geleden
  • mijn e-mail werkt niet meer wat moet ik doen kan niet inloggen .

    2 maanden geleden
  • Wij kunnen via onze mobiel geen emails meer verzenden. Wat nu te doen?

    4 maanden geleden
  • Op onze Pc kunnen we geen e-mails meer ontvangen en versturen. Het e-mailadres is jager368@zonnet.nl . We hebben nog niet gekozen uit 1 van de 4 mogelijkheden maar het mailadres zou nog tot 1 januari gelden.

    5 maanden geleden
  • Inloggen via zonnet lukt niet.

    6 maanden geleden
  • Mijn e-mail werkt niet meer , iedere keer als ik een scan probeer door te sturen , werkt de mail niet meer

    8 maanden geleden
  • ik kan geen e-mail sturen en ook niet ontvangen.Er is een fout gemeld. hoe kan het opgelost worden?

    8 maanden geleden