Versatel email instellingen voor Outlook

Versatel
Op deze pagina vind je de Versatel mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Versatel, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Versatel email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Versatel

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Versatel mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Selecteer Internet-e-mailadresen, klik op volgende en vul de volgende gegevens in onder gebruikersgegevens:

Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.

5 In het vak Type Account onder Servergegevens selecteer je pop3 en vul je de volgende gegevens in:

Inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Inkomende poort: 110

Uitgaande e-mail: smtp.versatel.nl
Uitgaande poort: 25

6 Onder Aanmeldingsgegevens vul je de volgende instellingen in:

Email: uw Versatel email-adres
Wachtwoord: uw Versatel email-wachtwoord

Aanmelden met beveiliging: ssl

7 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Versatel kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Kan binnenkomende mail niet beantwoorden. Instellingen allen gecontroleerd maar krijg als melding Kan geen verbinding maken met server om accountgegevens te verifiëren m. Geen reactie van server

    2 dagen geleden
  • Kan nu al een tijdje geen e-mail beantwoorden. Krijg het wel binnen

    2 dagen geleden
  • Goedemiddag, ben mijn wachtwoord vergeten. . Nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet omdat tele2 een oud tel.nr. heeft. Kan dit niet wijzigen. Wat nu?

    2 weken geleden
  • Outlook doet het niet meer ,alles geprobeerd!

    1 maand geleden
  • Ingesteld: inkomend pop3.versatel.nl, ssl, automatisch poort 995 uitgaand smtp.versatel.nl. ssl, automatisch poort 465 Toch lukt het verzenden van mail niet.

    1 maand geleden
  • Kan sinds dinsdag 22-6-2021 geen mail meer ontvangen. Steeds error.

    3 maanden geleden
  • Ontvang sinds 3 dagen geen mail meer hoe kan dat?

    3 maanden geleden
  • Helaas: nieuwe Apple computer gekocht. Bij overzetten e-mail wordt Wachtwoord, mijn wachtwoord gevraagd, ben ik helaas vergeten. Kunt u dit geven? Dank

    5 maanden geleden
  • ik kan al geruime tijd geen mail zenden. het account inrichten leverd geen oplossing, de webmail kan ik wel bereiken van Tele2.

    5 maanden geleden
  • Versatel mail doet het niet meer

    6 maanden geleden