Quicknet email instellingen voor iPhone

Quicknet
Op deze pagina vind je de Quicknet mail instellingen voor iPhone. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Quicknet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Quicknet email op een iPhone in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Quicknet

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

iPhone stappenplan voor Quicknet mail

1 Open 'Instellingen', klik op 'Wachtwoorden en accounts' en 'Voeg account toe'.

Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'

2 Zorg dat 'Email' is aangevinkt en klik op 'bewaar'.

Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.

3 Klik op uw zojuist aangemaakte email-adres en kies 'Geavanceerd'. Zorg dat de volgende gegevens goed staan onder 'Inkomende gegevens':

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 993

4 Ga terug naar het vorige scherm en klik onder 'Uitgaande gegevens' op smtp.ziggo.nl. Zorg dat de volgende gegevens goed staan:

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 587

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Quicknet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • 'poorten' worden niet gevraagd; niet bij serverinkomende post, noch bij server uitgaande post

    1 jaar geleden
  • van dit bovenstaande bericht heb ik ook last. is daar iets aan te doen?

    3 jaar geleden
  • Ik krijg op mijn iPad en iPhone met mijn e-mail berichten onleesbare teksten dan staat er =OA=OA =OA. Of andere gelijkberechtiging teksten met het symbool = Hoe kan ik dit aanpassen

    4 jaar geleden