Quicknet email instellingen voor Outlook

Quicknet
Op deze pagina vind je de Quicknet mail instellingen voor Outlook. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Quicknet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Quicknet email op een Outlook in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Quicknet

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

Outlook stappenplan voor Quicknet mail

1 Start Outlook and open 'Accountinstellingen'.

Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'

2 Maak een nieuw email account aan.

Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'

3 Schakel 'Serverinstellingen' in en klik op volgende.

Vink 'Serverinstellingen' aan.

4 Gefeliciteerd, je account is toegevoegd!

Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Quicknet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • Heb geen wachtwoord om in te loggen op p.moens@quicknet.nl

    2 weken geleden
  • geen wachtwoord

    2 weken geleden
  • mijn wachtwoord ben ik kwijt

    2 weken geleden
  • Alle stappen gevolgd maar kan nog steeds geen mail verzenden

    3 maanden geleden
  • ik ben mijn wachtwoord vergeten van joophoos@quicknet.nl

    5 maanden geleden
  • Krijg geen berichten meer van mijn quicknet account.

    5 maanden geleden
  • Nieuwe instelling

    6 maanden geleden
  • ik kan niet meer op quicknet account komen mijn verificatie nummer is veranderd

    6 maanden geleden
  • Alk jaren gebruik ik Outlook van Mirosoft Office 365 (dus niet van outlook.com). Plots kreeg ik de Beveiligingsmelding: "autodiscover.quicknet.nl : Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van de website. .... De naam op het beveiligingscertificaat komt niet overeen met de naam van de website." ??? Ik herinner me geen gekke handelingen verricht te hebben.. Hoe herstel ik dit? Want ik kom nu niet meer in mijn emailprogeramma op mijn computer (gelukkig nog wel via mijn mobiel). Graag uw advies en tips! Bij voorbaat dank, Han van der Heide

    9 maanden geleden
  • Heb net een nieuwe PC gekocht met Outlook als emailprogramma maar kan nu geen mail ontvangen van mijn quicknet-account. Wat nu? Weet geen wachtwoord meer van mijn quicknet-account.

    9 maanden geleden