POP / IMAP | imap |
Inkomende server | imap.ziggo.nl |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | ssl |
Uitgaande server | smtp.ziggo.nl |
Uitgaande poort | 587 |
Inloggen vereist | yes |
Klik op het tabblad bestand en klik in de categorie 'Informatie' op 'Accountinstellingen'
Klik in het tabblad 'Email' op 'Nieuw'
Vink 'Serverinstellingen' aan.
Klik op 'Accountinstellingen testen'. Als alles goed gaat klik je op volgende en vervolgens op voltooien.
Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Quicknet kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
geen mails op Quicknetmail ontvangen
1 maand geledenwachtwoord ben ik kwijt
1 jaar geledenWil bestaand email adres op mijn mobile phonezetten, hoe moet ik dat doen ?
1 jaar geledenHeb geen wachtwoord om in te loggen op p.moens@quicknet.nl
1 jaar geledengeen wachtwoord
1 jaar geledenmijn wachtwoord ben ik kwijt
1 jaar geledenAlle stappen gevolgd maar kan nog steeds geen mail verzenden
1 jaar geledenik ben mijn wachtwoord vergeten van joophoos@quicknet.nl
1 jaar geledenKrijg geen berichten meer van mijn quicknet account.
2 jaar geledenNieuwe instelling
2 jaar geleden
Vraag en antwoord