POP / IMAP | imap |
Inkomende server | mail.zeelandnet.nl |
Inkomende poort | 993 |
SSL (beveiliging) inkomend | ssl |
Uitgaande server | mail.zeelandnet.nl |
Uitgaande poort | 465 |
Inloggen vereist | yes |
Uw naam: uw volledige naam.
E-mailadres: uw volledige e-mailadres.
Inkomende e-mail: mail.zeelandnet.nl
Inkomende poort: 993
Uitgaande e-mail: mail.zeelandnet.nl
Uitgaande poort: 465
Email: uw Zeeland Net email-adres
Wachtwoord: uw Zeeland Net email-wachtwoord
Aanmelden met beveiliging: ssl
Heb je een vraag over het instellen van email op je Outlook of denk je dat je een andere Zeeland Net kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!
Mijn mail is verdwenen vanochtend , ik kreeg een ongewenste mail en wilde die verwijderen , maar klikte verkeerd . . alstublieft hoop dat het weer goed komt .
1 jaar geledenBij zenden / ontvangen krijg ik steeds de code 0x800CCoe
1 jaar geledenIk ben mijn wachtwoord voor mail Zeelandnet vergeten en dat heb ik nodig om op mijn mobiel en op een andere PC (laptop) en Ipad mijn mail te kunnen lezen (via outlook). Hoe kan ik dat achterhalen of wijzigen? Bij voorbaat dank voor uw reactie. Wil Zweemer
2 jaar geledenIk heb een nieuwe computer en kan mijn mail niet instellen omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben. Hoe kan ik dit achterhalen of wijzigen?
2 jaar geledenIk krijg steeds de melding dat mijn instellingen bij Zeelandnet verouderd zijn. Wat betekent dat en wat kan ik er aan doen?
2 jaar geledenis geblokkeerd hoekan dat
2 jaar geledenkan mijn mail niet instellen op outlook ,heb windows 10 ,maar ik heb geen outlook op mijn pc.
3 jaar geledenVraag: ik wil inkoende mail van andere mailadressen van outlook door laten sturen naar mijn mailadres van Zeelandnet. Dat lukt niet omdat de server van Zeelandnet de inkomende mail weigert. Weet ieman de oplossing? Bvd
3 jaar geledenIk krijg steeds melding van geen toegang tot mail ik meot steeds mijn telefoon uit en weer aanzetten
3 jaar geledenSinds enkele dagen kan ik geen emails meer versturen. Ontvang nog wel emails. Ik heb naar mijn accountinstellingen gekeken en zie dat voor inkomede emails Poort 110 en voor uitgaande emails Poort 25 wordt gebruikt. Via serverinstelling geprobeerd om poorten aan te passen naar 993 en 465 maar mislukt telkens. Hopelijk kan je mij helpen om dit probleem op te lossen Note: ik heb geen nieuwe laptop en gebruik nog steeds Windows 10. Ik krijg dus nu telkens bij het versturen van emails de volgende foutmelding : Serverfout: 554 5.7.1 <fdevos@zeelandnet.nl>: Sender address rejected: 550 Please login to send mail from @zeelandnet.nl / Aub. inloggen om mail vanaf @zeelandnet.nl te versturen. Alvast hartelijk dank..
3 jaar geleden
Vraag en antwoord