Windows Phone - Zonnet mail instellen

Stappenplan Windows Phone Zonnet

Op deze pagina vind je de Zonnet mail instellingen voor Windows Phone 8. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Zonnet, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Zonnet email op Windows Phone 8 in te stellen.

De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

1 Ga naar instellingen en klik op Email en accounts

2 Tik op Account toevoegen en vervolgens op Geavanceerde configuratie

3 Voer uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op Volgende

4 Klik op Internete-mail en vul de volgende gegevens in:

Accountnaam: Kies een beschrijvende naam voor het account.
Uw naam: vul hier uw eigen naam in

Server voor inkomende e-mail: pop3.versatel.nl
Accounttype: pop3
Gebruikersnaam: email
Wachtwoord: uw email-wachtwoord

Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Voor de uitgaande server is verificatie vereist: yes
Zelfde accountgegevens gebruiken voor verzenden van e-mail:

5 Tik op Geavanceerde instellingen, kies uw downloadinstellingen en klik op Aanmelden

Vraag en antwoord

  • Bovenstaande tip klopt niet. Blijft foutcode geven op de uitgaande mail. Ik heb hem weer naar zonnet.nl teruggezet zodat er in elk geval mail binnenkomt.

    1 jaar geleden
  • Uitgaande mail werkt bij mij ook niet. Hoe op te lossen?

    1 jaar geleden
  • Hallo, Bij mij pcies hetzelfde, bovenstaande is dus onjuist!

    1 jaar geleden
  • Hallo, Bovenstaande instructie werkt bij mij alleen voor de binnenkomende mail. Bij de uitgaande mail krijg ik een foutmelding

    1 jaar geleden

Post een vraag of geef antwoord!

Mail instellingen Zonnet

POP / IMAP pop3
Inkomende server pop3.versatel.nl
Inkomende poort 110
SSL (beveiliging) inkomend none
Uitgaande server smtp.versatel.nl
Uitgaande poort 25
Inloggen vereist yes