Home email instellingen voor iPhone

Home
Op deze pagina vind je de Home mail instellingen voor iPhone. Naast een overzicht met de imap en pop3 server mailinstellingen van Home, bieden wij een uitgebreid stappenplan om jouw Home email op een iPhone in te stellen. De exacte stappen kunnen per model verschillen, maar alle benodigde instellingen zijn hier terug te vinden. Mocht je er niet uitkomen of denk je dat er iets niet klopt, stel dan gerust je vraag onder aan de pagina!

Mail instellingen Home

POP / IMAP imap
Inkomende server imap.ziggo.nl
Inkomende poort 993
SSL (beveiliging) inkomend ssl
Uitgaande server smtp.ziggo.nl
Uitgaande poort 587
Inloggen vereist yes

iPhone stappenplan voor Home mail

1 Open 'Instellingen', klik op 'Wachtwoorden en accounts' en 'Voeg account toe'.

Klik op uw provider naam als deze in het overzicht staat, of klik op 'Anders'

2 Zorg dat 'Email' is aangevinkt en klik op 'bewaar'.

Uw email account is nu opgeslagen. In de volgende stappen checken we of alle instellingen goed staan.

3 Klik op uw zojuist aangemaakte email-adres en kies 'Geavanceerd'. Zorg dat de volgende gegevens goed staan onder 'Inkomende gegevens':

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 993

4 Ga terug naar het vorige scherm en klik onder 'Uitgaande gegevens' op smtp.ziggo.nl. Zorg dat de volgende gegevens goed staan:

Gebruik SSL: aan
Authenticatie: wachtwoord
Serverpoort: 587

Vraag en antwoord

Heb je een vraag over het instellen van email op je iPhone of denk je dat je een andere Home kunt helpen? Laat hier onder een bericht achter!

  • wachtwoord

    2 jaar geleden
  • omdat ik mijn oude email adres niet meer kan gebruiken ( niet meer beschikbaar is hier) kan ik mijn ww voor mijn IPhone niet terug vinden wie o wie kan me helpen ik wil mn nieuwe adres graag gebruiken

    7 jaar geleden
  • Wil van mijn iphone 4s de account verwijderen, zodat een ander deze kan gaan gebruiken,maar weet het wachtwoord niet meer, vergeten om op te schrijven. Alles was toen nog onder de noemer van home.nl. Alles staat nog vermeld onder het mail adres schoemi@home.nl. klant nummer van ziggo is / was 14485796.

    7 jaar geleden
  • Geachte heer/ dame, bij ons heeft op eem bijzonder moment, een ontdekking van fraude door onze boekhouder, het volgende voorgedaan. Bij mail zakelijk is er het wachtwoord veranderd waardoor ik niet meer kan inloggen. Dit is van het adres " info@environ-hoogeveen.nl" .Gelijkertijd geeft mijn prive mail de melding " het lijkt dat er door iemand anders wordt meegekekenop uw account. Om telaten zien dat ik de persoon ben, wie dit adres heeft aangemaakt, moet ik vragen beantwoorden en via info@environ-hoogeveen.nl communiceren. Dit is echter onmogelijk door het geweizigde antwoord. Wat kan ik doen of wat kunt u voor mij doen? Met vriendelijke groet, Ronald Schierboom

    7 jaar geleden
  • Heb alle stappen gevolgd die hier boven staan op mijn i Phone en i pad maar krijg geen mail op beide. Geeft op beide aan dat de E mailserver mail.home.nl niet reageerd maar heb alles volgens de bovenstaande stappen gevolgd.

    7 jaar geleden
  • al mijn email word na een dag al verwijderd van mijn telefoon nergens meer terug te vinden al mijn instellingen staan goed (berichten verwijderen NOOIT ) graag wat info want ik vind dit zeer vervelend voorheen was dit niet

    8 jaar geleden
  • zoals ook bij anderen herkent hij de mail.home.nl niet.

    8 jaar geleden
  • kan niet account aanmaken . krijg de vraag ssl ja of nee op beide gebeurt er niks en nu

    8 jaar geleden
  • E-mailaccount blijft reeds verwijderde mail in de inbox laden

    8 jaar geleden
  • ik heb dezelfde vraag over de ssl melding, ik heb geen idee wat ik hierbij moet invullen

    8 jaar geleden